Lang reizen en bagage kwijt?? - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Anita van Geresteijn - WaarBenJij.nu Lang reizen en bagage kwijt?? - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Anita van Geresteijn - WaarBenJij.nu

Lang reizen en bagage kwijt??

Blijf op de hoogte en volg Anita

26 Juli 2016 | Laos, Vientiane

Gister zijn we om 1305u vertrokken vanuit Amsterdam. Omdat we natuurlijk een cheapass ticket wilden, ging de 1e vlucht naar Moskou, die ongeveer 2u45m duurde. Vervolgens door naar Bangkok in ongeveer 9 uur en daarna in 50m naar Vientiane. En daar zijn we nu! Vluchten zijn prima verlopen, met wat oorpijn hier en daar. Visum is gehaald, maar bij de bagageband aangekomen was deze helemaal leeg. Wij info vragen, bleek de zooi nog in Bangkok te staan. Dus vanavond terug naar het vliegveld om de boel op te halen, die dan met een andere vlucht meekomt. Omdat we kapot moe zijn hebben we ons voor de 1e nacht een wat luxer hotel cadeau gedaan. Morgen gaat het echte avontuur verder, nu is het even chillenbillen:) zonder schone kleren, zonder toilettas en zonder de rest, maar wel gezellig met elkaar:)

• 26 Juli 2016 - 16:13

Tummie :

Goed bezig dames!
    Vergeet niet dat je, je onderbroek nog een keer kunt omdraaien of achterstevoren kunt dragen woehahahaha
    Succes en geniet ervan!

• 26 Juli 2016 - 20:55

Piet Van Geresteijn:

gelijk in het diepe dus. Goed dat jullie eerst even bijkomen in wat luxe. Dus lekker slapen, uitrusten, goed ontbijten en pleite!
    veel plezier vanaf nu en pas goed op elkaar:)

Pa

• 26 Juli 2016 - 23:40

Vera Van Geresteijn :

Hoeveel tijd verschil is er met hier graag mama