Minivan naar Luang Prabang - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Anita van Geresteijn - WaarBenJij.nu Minivan naar Luang Prabang - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Anita van Geresteijn - WaarBenJij.nu

Minivan naar Luang Prabang

Blijf op de hoogte en volg Anita

28 Juli 2016 | Laos, Luang Prabang

Vanochtend hebben we vroeg de wekker gezet want we wilden gaan kayakken. Maar dit was afhankelijk van het weer, aangezien het gisteren onweerde en de voorspellingen niet heel goed waren. Het bleek te regenen en 's middags te gaan onweren, dat leek ons niet zo'n goed idee. Dus hebben we besloten om de bus naar Luang Prabang te nemen. Om 10 uur gingen we de richting in, na reistabletjes ingenomem te hebben en plekken voor in de bus geclaimd te hebben. Dit alles bleek een wijze keuze te zijn, aangezien we nergens last van hebben gehadm De rit duurde zo'n 7 uur. We hebben veelal liggen knikkebollen maar ook genoeg van het landschap gezien. De weg voerde door een berggebied met veel bos en rijstvelden. Heel erg groen en superrustgevend. Alleen vonden onze nekken, ruggen en knieen ons niet zo leuk aan het eind maar ja, je moet er iets voor over hebben;)
De tuktuk bracht ons naar het hostel, waar we een 4persoons vrouwenkamer hebben waarvan er uiteraard 1 man is??. Kan ons niet schelen maar is weer bijzonder. Er zitten hier veel Fransen en er lopen ook wat Nederlanders. We hebben voor morgen plannen gemaakt om naar watervallen te gaan en verder zien we het morgen wel. Ook hebben we de 1e souvenirtjes geshopt. Waarschijnlijk wordt morgen onze laatste dag in Laos, maar dat zien we morgen wel weer

• 29 Juli 2016 - 09:22

Vera:

Jammer dat jullie geen mooi weer hebben