You're so tall!! - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Anita van Geresteijn - WaarBenJij.nu You're so tall!! - Reisverslag uit Luang Prabang, Laos van Anita van Geresteijn - WaarBenJij.nu

You're so tall!!

Blijf op de hoogte en volg Anita

30 Juli 2016 | Laos, Luang Prabang

Vanochtend zijn we begonnen met het huren van een fiets. Was wel een beetje duur, 2 euro per fiets ;). Geen geweldige fietsen aangezien niet alle remmen het deden maar goed genoeg. We hebben een rondje om het centrum gefietst, waarbij we langs de Mekong rivier zijn gegaan. Tijdens een foto stop werden we aangesproken door ern stel Chinezen die vroegen of ze met ons op de foto mochten. Wij keken een beetje vreemd, waarop zei riepen: you're so tall!! Anita: 1.69 en Tessa:1.75. Niet bepaald groot, maar die meiden waren rond de 1.50. Dan is het wel een verschil;)
We hebben nog een ander deel van de stad gezien en zijn over een leuke brug gegaan (zie video facebook). Aan het eind van de rit hebben we gegeten met uitzicht op de Mekong. Vanwege een planningsfout blijven we iets langer in Laos. De middag en avond besteden we met door de stad slenteren en marktjes bekijken. We blijven maar in dezelfde inn. Prima te doen en goede wifi:)